http://web.finnexpo.fi/Sites2/Kiinte...t/default.aspx
Monikos kenttäsioista on osallistumassa
itse pe oon menossa
http://web.finnexpo.fi/Sites2/Kiinte...t/default.aspx
Monikos kenttäsioista on osallistumassa
itse pe oon menossa
Vähä kiinnostas itteeki mennä ihmettelee mut ei töiltä jouda.
Tuli sähköpostiin spämmiä, jossa messuista kerrotaan seuraavasti:
Mä en ainakaan halua törmätä asiakkaisiin, joten jätän messut väliin.FinnSec-messujen aikaan käytävillä törmää helposti asiakkaisiin, yhteistyökumppaneihin ja entisiin työkavereihin.
Nälkä lähtee syömällä ja muija juomalla.
Jossain tapauksissa myös nuo entiset työkaverit ajavat ihmisen jättämään messut väliin...
Suuresti epäilen, pystyisinkö kävelemään työnantajan ständin ohi aiheuttamatta itsessäni/firman myyntitykeissä reaktioita joilla voisi olla vaikutusta työsuhteen jatkumiselle....
Jos nyt ihan totta puhutaan, niin pari kertaa ko. messuilla käyneenä ei haittaa yhtään että töiden takia jää kinkerit väliin. Ei siello mulle mitn.
onko tosiaankin vain yksi Kontrolliforumin lukijoista osallistumassa :D. Ite olen lähdössä huomenna katsastamaan paikkaa, finnsecin nettisivut on kaatuneet, joten sieltä ei infoa löytynyt tapahtumasta.
Tulipa messuilla eilen aikani kuluks käytyä. Visiitti ei monta tuntia kestäny ja oli lähinnä läpikävelyä. Voisi sanoa, että ei mitään uutta auringon alla. Tai ainakin hyvin vähän. Paljon ainaki tuttuja kollegoja tuli vastaan ja niiden kanssa rupateltua.
Si vis pacem, para bellum
Sarjassamme messuja joissa kuuntelen vähän hallituksen kantaa eli emäntää, huomenna vapaa olisi kyllä mutta: "Yksin sä et sinne kyllä mene, sulla on vielä edelliseltäkin vuodelta jotain kummallisia härveleitä ja ah...ostohetkellä niin tuiki tarpeellisia hilavitkuttimia tuolla kaapissa muovikassillinen joita "messuilta sai niin halvalla", saamarin Sulo Vilen. Jos sä tuonne menet niin mä tulen sitten kyllä mukaan, JOKA tarkoittaa sitä että sä lähdet ihan satavarmasti mun ja kavereitteni kanssa oman alani eli siivousmessuille. Sielläkin sitten kävellään koko päivä ja ihastellaan kaikkea hehkuttaen, mistä ei tiedä kukaan muu kuin sellainen on alalla. Ja sieltäkin sitten ostetaan ihan vastaava määrä kaikkea roinaa millä me ei tehdä yhtään mitään ja joiden nimiä ei osaa ees lausua vaikka olisi alalla. Onko tämä sovittu?".
...Ymmärrän yskän...jätän nuo tänä vuonna väliin...
Jokusen vuoden alaa aiempaa allekirj. enemmän nähnyt Nuorempi Vartija/JV/Siivooja
Keskiviikkonahan sitä tuli käytyä ihmettelemässä, torstain ja perjantain anti jäi valitettavasti väliin töiden takia kun sattui putki 15h yövuoroja. Ei keskiviikostakaan jäänyt paljoa käteen kun töiden jäljiltä oli väsymys sitä luokkaa, että tajuaa yhtä paljon kuin humalainen mutta hauskaa ei ainakaan ole.
Tarttui tuolta parit kotelot mukaan ja samalla tuli teknovimpaimiakin ihmeteltyä, "ihan kiva" osastolle meni.
Osallistuiko kukaan luennoille tai onko tietoa, että millaista niiden anti oli?
Useampi vartiointifirma oli palkannut ulkopuolisia kissoja ständeille... Kertonee messujen annista, kun muu ei jää mieleen.
Kaveri oli käynyt katsomassa sen "Security situation in the Arabian Gulf"-luennon. Kuulemma ei ollut ihan niin yleisluontoinen kuin otsikko antoi ymmärtää, vaan keskittyi lähinnä Arabiemiraatteihin ja niiden turvallisuustilanteeseen liiketoiminnan näkökulmasta. Samalla promottiin jotain lomakeskusprojektia, jossa luennoitsija toimii turvallisuuspäällikkönä.
Kuulopuhetta tosin, multa jäi noi luennot valitettavasti väliin ajanpuutteen takia.
Myöhäinen kommentti, mutta...
tykkäsin. Paljon tuttuja, paljon kontakteja. Ei se messujen virallinen anti, mutta se minglaaminen ja kontaktien ylläpito![]()